24.2.2013

Kierroksella

Eilinen päivä kului kaupunkikierroksella, paikoissa Kemi ja Tornio.
Päivään mahtui 6 kirpputoria, mutta perin vähän löytöjä.
Joko mulla on niin paljon kaikkea, etten tarvitse mitään.
Tai sitten olen vain kovin kranttu, tavaran ja hinnan suhteen.
Olin kyllä lievästi pettynyt kirpparikierroksen jälkeen.


Muutaman kymmenen sentin hintainen huopasydän, käsilaukun koristeeksi.


Parilla eurolla, pussillinen erimittaisia vetoketjuja, jemmaan.
Pyrin siihen, että mulla on kaikenlaisia tarvikkeita varastoissa.
Täältä kun on pitkämatka, lähteä vartavasten haeskelemaan.


Juhlan kunniaksi...
Viikonlopun kukkasetelma, improvisoidussa maljakossa.
Tuo, ei minun värinen, lautaseton kuppi, on joku Arabia, en tiedä mikä,
olen sen jostakin romukasasta tallettanut, koska pohjassa oli vuosi -68.
Vois kai sitä joskus koittaa löytää siihen lautasen...
En paljon Arabioista kyllä perusta, ne vähät mitä löytyy, on pääosin perittyjä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti