Kahdeksan vuotta sitten koottu lyhty.
Lyhdyssä on osia kahdesta vaillinaisesta.
Keskiosa ei ollutkaan messinkiä,
joten ruostuihan se aikojen saatossa.
Teräsharjaus ja mattamustaksi maalaus.
Josko tää pihapöydän asetelma olis valmis.
Yhdistävänä tekijänä plussan muotoiset aukot,
musta rautaa ja messingin väristä messinkiä.
Ostettua on nuo kaksi muovikukkaa, joskus
ja tietysti mattamustaa spraymaalia,
muu on kierrätettyä romua.
Aiemmat aiheen postaukset:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti